שאלות ותשובות

בוחרים את הפריטים האהובים ומכניסים לסל הקניות. לאחר סיום בחירת הפריטים, ניתן ללחוץ על סל הקניות, לערוך את הפריטים ולהשלים את הרכישה במעבר לקופה. נרשמים לאתר, ממלאים פרטים אישיים כמו שם, כתובת למשלוח, מייל, טלפון ופרטי כרטיס אשראי לתשלום. בתום ההזמנה, תקבלו אישור למייל והפריטים האהובים בדרך אליכן 😊
 

חשוב לנו שתהנו מהפריטים שרכשתן באתר, ולכן ניתן לבצע החזר בצורה קלה ופשוטה. אם הזמנתן פריט והוא אינו בגודל המתאים ניתן לבצע החלפה באתר. אם סתם כך לא בא לכן עליו, אפשר לפנות לשירות הלקוחות שלנו להמשך טיפול.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך הוואצאפ למספר 0527733237.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות לבדיקה.
 
אנו מתחייבים לזמן אספקה של עד 7 ימי עסקים ממועד הרכישה, אולם במקרה של עומס או חריגה מזמן זה, שירות הלקוחות יעדכן אתכם מראש.
 
החנויות ממוקמת בבת-ים ברחוב בלפור 44 . דרומה יותר ניתן להגיע לאשדוד ברחוב שדרות ירושלים 12, בבניין קיי טאוור.
 
כן, מהסניף שלנו בבת-ים בכתובת בלפור 44.
 
וודאי. ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולבצע שינויים בהזמנה.
 
הפריטים בחנות מגיעים בכמות קטנה יחסית, ולכן אין באפשרותנו לתת אומדן וצפי לגבי חזרת הפריטים למלאי. בכל מקרה, תמיד ניתן לקבל מענה דרך מערך שירות הלקוחות.
 
הטלפון של השרות לקוחות הינו: טלפון – 077-230-3686
ווצאפ – 052-773-3237 
שעות פעילות של שרות הלקוחות – 10-00-18:00 
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.