בוחרים את הפריטים האהובים ומכניסים לסל הקניות. לאחר סיום בחירת הפריטים, ניתן ללחוץ על סל הקניות, לערוך את הפריטים ולהשלים את הרכישה במעבר לקופה. נרשמים לאתר, ממלאים פרטים אישיים כמו שם, כתובת למשלוח, מייל, טלפון ופרטי כרטיס אשראי לתשלום. בתום ההזמנה, תקבלו אישור למייל והפריטים האהובים בדרך אליכן 😊
חשוב לנו שתהנו מהפריטים שרכשתן באתר, ולכן ניתן לבצע החזר בצורה קלה ופשוטה. אם הזמנתן פריט והוא אינו בגודל המתאים ניתן לבצע החלפה באתר. אם סתם כך לא בא לכן עליו, אפשר לפנות לשירות הלקוחות שלנו להמשך טיפול.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך הוואצאפ למספר 0527733237.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות לבדיקה.
אנו מתחייבים לזמן אספקה של עד 7 ימי עסקים ממועד הרכישה, אולם במקרה של עומס או חריגה מזמן זה, שירות הלקוחות יעדכן אתכם מראש.
החנויות ממוקמת בבת-ים ברחוב בלפור 44 . דרומה יותר ניתן להגיע לאשדוד ברחוב שדרות ירושלים 12, בבניין קיי טאוור.
כן, מהסניף שלנו בבת-ים בכתובת בלפור 44.
וודאי. ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולבצע שינויים בהזמנה.
הפריטים בחנות מגיעים בכמות קטנה יחסית, ולכן אין באפשרותנו לתת אומדן וצפי לגבי חזרת הפריטים למלאי. בכל מקרה, תמיד ניתן לקבל מענה דרך מערך שירות הלקוחות.
הטלפון של השרות לקוחות הינו: טלפון – 077-230-3686
ווצאפ – 052-773-3237
שעות פעילות של שרות הלקוחות – 10-00-18:00